Cloud Telefonie.

 

Makkelijk en kwalitatief bellen zonder de kosten van een eigen telefooncentrale? Dan is cloud telefonie zeker wat voor jou. Wij onderhouden je telefooncentrale en zorgen dat deze up-to-date is.

Cloud telefonie: VoIP bellen met een nieuwe telefooncentrale

 

Met Cloud Telefonie beschik je over een totaaloplossing én een hypermoderne telefooncentrale waarbij alles netjes in de cloud te vinden is. Zo hoef je je over je telefonie geen zorgen te maken, geen apparatuur aan te schaffen en niet wakker te liggen van het onderhoud. Bij Cloud telefonie zorgt De Nederlandse Provider voor alles.

Cloud-Telefonie-afbeelding

Onze pakketten.

Er is altijd een abonnement dat bij je past.

Met de Cloud Telefonie abonnementen van De Nederlandse Provider ben je overal optimaal bereikbaar. Met functies zoals een keuzemenu, welkomsttekst en openingstijden mis je nooit meer een gesprek van klant of collega.

Cloud Telefonie

€7.50

per maand

  • Een nieuwe telefooncentrale uit de cloud
  • Veel nieuwe functies zoals vast-mobiel-integratie
  • Koppel eenvoudig jouw CRM-pakket
  • Per maand opzegbaar

Cloud Telefonie - Onbeperkt

€15

per maand

  • Onbeperkt bellen
  • Een nieuwe telefooncentrale uit de cloud
  • Veel nieuwe functies zoals vast-mobiel-integratie
  • Koppel eenvoudig jouw CRM-pakket
  • Per maand opzegbaar

Cloud Telefonie - met toestel

€20

per maand

  • Nieuwe toestel
  • Onbeperkt bellen
  • Een nieuwe telefooncentrale uit de cloud
  • Veel nieuwe functies zoals vast-mobiel-integratie
  • Koppel eenvoudig jouw CRM-pakket
  • Per maand opzegbaar

Voordelen Cloud Telefonie.

Geen investering telefooncentrale

Je hoeft niet eenmalig te investeren in de aanschaf van een telefooncentrale.

Besparing op gesprekskosten
Je bespaart 20% tot 70% op je gesprekskosten. Vestigingen bellen onderling gratis.
Nieuwe functies
Voeg eenvoudig nieuwe functies toe, zoals vast mobiel integratie of een koppeling met je bedrijfssoftware.
Receptionistenpost
Hosted VoIP is voorzien van een receptionistenpost waarmee je de actuele beschikbaarheid van je collega’s ziet.
Doorschakeling bij calamiteiten
Bij calamiteiten kunnen oproepen direct worden omgeleid naar een uitwijklocatie of mobiel telefoonnummer.
Geen onderhoud
Je hebt geen onderhoudscontracten meer nodig voor je telefooncentrale.

Baanbrekende en innovatieve manier van samenwerken.

Eenvoudig bellen, chatten, vergaderen en bestanden delen in één omgeving doe je met Hosted VoIP Telefonie of Cloud Telefonie.

Met Hosted VoIP heb je de volledige controle over alle gesprekken op alle apparaten: op je vaste toestel, mobiele telefoon en softphone. Zo is het een fluitje van een cent om een groepsgesprek, chat of videogesprek met je collega’s op te zetten. Ook handig is de mogelijkheid om documenten en schermen te delen. Omdat wij jouw privacy belangrijk vinden staat al jouw data veilig opgeslagen op Nederlandse servers.

Eenvoudig overstappen naar DNP. Wij regelen het voor je.

Wij maken Telecom en IT weer ongewoon eenvoudig voor ondernemers.

  • intake

    Adviesgesprek met onze telefonie expert

  • images

    Vrijblijvende offerte binnen één uur

  • install

    Bij akkoord gaan wij meteen aan de slag

  • help

    DNP neemt de hele oplossing in beheer

Hoe werkt Cloud Telefonie?

Jouw telefooncentrale draait in één van onze drie beveiligde datacenters. Die zijn verbonden met de toestellen bij jou op kantoor. Het gaat hier om hypermoderne telefooncentrales die geoptimaliseerd zijn voor zakelijk gebruik.

 

Bij De Nederlandse Provider beschikken we ook over een portal, zodat je zelf makkelijk aan de slag kan met de functies. Uiteraard staat er steeds een expert ter beschikking om je hierbij te helpen.

hoe-werkt-cloud-telefonie

past-cloud-telefonie-bij-mij

Past Cloud Telefonie bij mij?

Wil je met de hele organisatie makkelijk en kwalitatief bellen zonder hoge investeringen?

Wil je niet wakker liggen van je telefooncentrale en genieten van de hoogste betrouwbaarheid? Zoek je een provider in Coud Telefonie die met je meegroeit? Dan hoef je niet langer te twijfelen. Met de Cloud Telefonie van De Nederlandse Provider beschik je steeds over de meest performante telefooncentrale.

Hoe gaat overstappen in zijn werk?

Overstappen is helemaal geen zware klus.

Stap 1 is het in kaart brengen van de behoeften van je organisatie. Vervolgens bezorgen we je binnen de 24 uur een offerte op maat. Stap je over, dan regelen wij dit volledig voor je. Je hoeft je geen zorgen te maken, wij zorgen voor de nummerportering, het opstellen van een nummerplan en het configureren van je telefooncentrale. Geen kaas van gegeten? Dat is ook niet nodig!

 

Jij stapt simpelweg zorgeloos over naar Cloud Telefonie!

cloud-telefonie-overstappen

Waarom De Nederlandse Provider?

Omdat wij al jaren de specialist zijn in Cloud telefonie. Zowel zzp’ers, kleine als grote bedrijven rekenen dagelijks op ons. Met onze Hosted VoIP ontzorgen we je volledig. Je overstap brengen wij voor je in orde. We bestellen samen online, sturen de monteur langs op het afgesproken tijdstip en zorgen dat je onmiddellijk met onze cloud telefonie aan de slag kan.

Een werkende installatie

De Nederlandse Provider komt alles installeren. We vertrekken pas als alles piekfijn werkt.

Je behoudt je nummer

Bij een overstap naar cloud telefonie zorgen wij ervoor dat je je nummer kan behouden.

Geen down time

Bij je overstap naar De Nederlandse Provider blijf je steeds bereikbaar.

Voordelen van de telefooncentrale uit de cloud

Cloud telefonie heeft naast kostenbesparing, geen onderhoudskosten en een zeer moderne telefooncentrale nog meer voordelen. Op gesprekskosten bijvoorbeeld bespaar je maar liefst 20 tot 70  procent. Heb je meerdere vestigingen? Dan is onderling telefoneren gratis. Je kunt kiezen voor veel verschillende functies. Afhankelijk van het pakket dat je kiest, heb je toegang tot diverse faciliteiten. Je kunt kiezen voor het standaardpakket, het uitgebreide pakket, het complete pakket of het onbeperkte pakket. Je ziet direct welke faciliteiten bij welk pakket horen. Dat is handig, want je kunt dus direct via onze website de kosten berekenen. Benieuwd welke faciliteiten je nodig hebt? Vraag een telefonisch consult aan of maak een afspraak met een van onze IT-experts.

 

Voordelen Sip Trunk bij De Nederlandse Provider

Sip Trunk: Wil jij via je eigen telefooncentrale bellen via het internet? Han heb je een SIP Trunk nodig. Een SIP Trunk verbind jouw telefooncentrale via een beveiligde verbinding met ons telefonieplatform. Daarna kun je je eigen telefooncentrale gebruiken om via Voice over IP (VoIP) te bellen zowel via internet. Kort gezegd: maak jij momenteel gebruik van een telefooncentrale op kantoor? Dan is de SIP Trunk van de Nederlandse Provider de beste keuze voor jou!

 

Kies je voor Sip Trunk, dan bespaar je flink op je abonnementskosten. Ook ben je verzekerd van een SIP Trunk die gecertificeerd is op Skype for Business. Bovendien ondersteunt de SIP Trunk van De Nederlandse Provider diverse codecs.

 

Voordelen Hosted Telefonie bij De Nederlandse Provider

Hosted Telefonie: In deze keuze kies je voor een telefooncentrale via de Cloud van De Nederlandse Provider. Deze telefooncentrale draait in onze goede beveiligde datacenters. Deze telefooncentrale beschikt over diverse functies en je kunt zelf eenvoudig deze functies wijzigen of toevoegen. Dit kun je natuurlijk ook uitbesteden en overlaten aan onze experts.

 

Wanneer je een beroep doet op De Nederlandse Provider en kiest voor Hosted Telefonie: telefonie via de cloud, dan brengt dit veel voordelen met zich mee. Wij nemen je alles uit handen. Je hoeft je niet druk te maken over het aanschaffen van een telefooncentrale of over het onderhoud ervan, want dit nemen wij voor onze rekening. Dat verzekert jou ervan dat je altijd kunt beschikken over een telefooncentrale die helemaal up-to-date is. Tot slot kun je via de receptionistenpost direct zien welke collega’s beschikbaar zijn.

 

Bellen in de cloud via De Nederlandse Provider betekent flink besparen op gesprekskosten. Een besparing van 20 tot 70 procent is niet ongewoon. Bovendien kan er snel worden doorgeschakeld naar een uitwijklocatie of mobiel nummer bij calamiteiten.

 

Offerte aanvragen & faciliteiten

Cloud Telefonie is voor iedereen voordelig, alleen de kosten hangen af van het aantal toestellen dat je gebruik, het aantal nummers en de faciliteiten waar je gebruik van wilt maken. Vind je het lastig in te schatten welke functionaliteiten je nodig hebt? Dan kun je gerust contact met ons opnemen. Onze technische collega’s staan altijd voor je klaar! Samen met jou bespreken we hoe je zakelijke telefonie op dit moment gebruikt en wenst te gebruiken. Aan de hand van jouw wensen kunnen we een vrijblijvende offerte op maat voor je opstellen.

 

Zwaai je eigen telefooncentrale uit, zit niet langer vast aan dure onderhoudscontracten en geniet van alle nieuwe functies die automatisch worden voorzien bij Cloud Telefonie.

5 redenen voor Cloud Telefonie

 

 

  1. Multitasken is een eitje

Cloud Telefonie, wat ook wel Voice over IP wordt genoemd, betekent bellen via het internet. Voor Cloud Telefonie heb je geen gewone telefoonkabel nodig, waardoor je geniet van de voordelen van mobiele telefonie. Deze vorm van bellen via de cloud wordt steeds meer de norm, omdat internet sneller en betrouwbaarder is geworden en het er voor zorgt dat je altijd en overal bereikbaar bent. Van je vaste werkplek of onderweg, je bent overal bereikbaar met Cloud Telefonie.

 

  1. Multitasken is een eitje

Naast het feit dat je overal bereikbaar bent, is een ander voordeel van Cloud Telefonie dat je handige koppelingen kunt maken met bijvoorbeeld je agenda. Dit zorgt ervoor dat het systeem automatisch actie onderneemt als je in een meeting zit. Zakelijke Cloud Telefonie zorgt er dan voor dat het gesprek automatisch wordt doorgeschakeld naar een collega of een voicemail. Met behulp van telefonie vanuit de cloud worden jouw werkzaamheden een stuk overzichtelijker. Hierdoor hoef je geen tijd meer te verspillen aan taken die automatisch kunnen worden uitgevoerd.

 

  1. Flexibiliteit en schaalbaarheid

Met Cloud Telefonie kun je gemakkelijk inspelen op de ontwikkelingen in jouw bedrijf. Je kunt gemakkelijk gebruikers, lijnen en functies toevoegen of verwijderen. Het Cloud Telefonie platform beweegt makkelijk met jouw organisatie mee.

 

  1. Gebruiksvriendelijkheid ten top

Een ander voordeel van Cloud Telefonie is dat het heel gebruiksvriendelijk is. Dit omdat je de voorkeursinstelling helemaal naar eigen wensen kunt instellen. Zo krijgen je werknemers de mogelijkheid om hun eigen bereikbaarheid in te stellen en zo hun eigen communicatiestromen eenvoudig te beheren.

 

  1. Lage kosten

Als laatste is een ander groot voordeel van Cloud Telefonie dat je geen fysieke, dure telefooncentrale meer hoeft aan te schaffen. Met behulp van een online beheersysteem kun je diensten makkelijk aanschaffen en afstoten. En dit alles op dagelijkse basis. Dat is vaak vele malen goedkoper dan een telefooncentrale op locatie waarbij je vastzit aan een aantal lijnen.