VoIP Centrale.

 

De Nederlandse Provider levert alle merken telefooncentrales: Coligo, Xelion, 3CX, Skype for business en Google Hangouts. Wij leveren alle diensten uit de cloud, zodat Je zelf geen eigen telefooncentrale meer hoeft aan te schaffen.

VoIP centrale: een splinternieuwe telefooncentrale uit de cloud.

 

Bij De Nederlandse Provider heb je de keuze uit allerlei soorten telefooncentrales. Op basis van jouw specifieke wensen en behoeften adviseren we welke VoIP centrale het best past. Alle telefooncentrales zijn voorzien van een softphone, mobiele App en vast-mobiel integratie.

VoIP-telefonie

VoIP Centrale: onze pakketten.

Er is altijd een VoIP abonnement dat bij je past.

Met een VoIP centrale van De Nederlandse Provider beschik je over alle denkbaare functies, zoals: een keuzemenu, een welkomsttekst en openingstijden. Op deze manier mist jouw bedrijf nooit meer een gesprek van de klant of collega. Alle VoIP abonnementen zijn per maand aan te passen, zodat je alle vrijheid hebt om te ondernemen.

VoIP Centrale - Coligo

€7.50

per maand

  • Een nieuwe telefooncentrale
  • Geavanceerde vast-mobiel-integratie
  • Eenvoudige CRM-koppeling
  • Voorzien van Softphone en App

VoIP Centrale - Xelion

€9.50

  • Een nieuwe telefooncentrale
  • Basis vast-mobiel-integratie
  • Geavanceerde koppeling met
  • Uitgebreide rapportages

VoIP Centrale - Skype

€12.50

per maand

  • Een nieuwe telefooncentrale
  • Geen vast-mobiel-integratie
  • Koppeling met Microsoft producten
  • Inclusief licenties

Voordelen VoIP Telefonie.

Geen eenmalige kosten voor telefooncentrale

DNP rekent geen eenmalige kosten voor de aanschaf van de telefooncentrale.

Flinke besparing
Klanten besparen ruim 50% op de gesprekskosten.
Veel nieuwe features
De telefooncentrales zijn voorzien van veel nieuwe functies.
Softphone
Onze VoIP Centrales zijn voorzien van een receptionistenpost waarmee je de actuele beschikbaarheid van de collega’s ziet.
Geavanceerde doorschakelingen
Bij calamiteiten kunnen gesprekken gelijk worden omgeleid naar een andere locatie.
Geen onderhoudskosten
Je hebt geen dure supportcontracten meer als je kiest voor en VoIP Centrale.

Baanbrekende en innovatieve manier van samenwerken.

Eenvoudig bellen, chatten, vergaderen en bestanden delen in één omgeving: Hosted VoIP telefonie.

Met Hosted VoIP telefonie heb je de volledige controle over alle gesprekken op alle apparaten: op je vaste toestel, mobiele telefoon en softphone. Zo is het een fluitje van een cent om een groepsgesprek, chat of videogesprek met je collega’s op te zetten. Ook handig is de mogelijkheid om documenten en schermen te delen. Omdat wij jouw privacy belangrijk vinden staat al jouw data veilig opgeslagen op Nederlandse servers.

Eenvoudig overstappen naar DNP. Wij regelen het voor je.

Wij maken Telecom en IT weer ongewoon eenvoudig voor ondernemers.

  • intake

    Adviesgesprek met onze telefonie expert

  • images

    Vrijblijvende offerte binnen één uur

  • install

    Bij akkoord gaan wij meteen aan de slag

  • help

    DNP neemt de hele oplossing in beheer

Hoe-werkt-VoIP-Telefonie?

Hoe werkt een VoIP Centrale?

Bij De Nederlandse Provider draait jouw VoIP centrale in minimaal twee van onze drie beveiligde datacenters. Daar wordt de VoIP centrale ondergebracht en vervolgens verbonden met jouw kantoor. Deze VoIP centrales onderhouden wij met uiterste zorg en deze zijn daardoor altijd up-to-date en optimaal voor zakelijk gebruik.

Bij de Nederlandse Provider kun je kiezen uit twee soorten zakelijke VoIP telefonie. Kies je voor een moderne telefooncentrale uit onze cloud; VoIP telefonie? Of kies je ervoor om de huidige telefooncentrale te blijven gebruiken. Wij sluiten deze dan aan op een SIP Trunk van DNP. Wij adviseren je graag bij het maken van de juiste keuze.