VoIP bellen.

 

VoIP bellen betekent bellen via internet. Dit doe je via een telefooncentrale uit de cloud. Daarbij hoef je je niet druk te maken over hoge investeringen of onderhoudskosten.

VoIP bellen via een nieuwe telefooncentrale uit de cloud.

 

VoIP bellen betekent bellen via internet. Met onze dienst heb je nooit meer problemen met zakelijke telefonie. De reden is simpel: je maakt met VoIP bellen gebruik van een nieuwe moderne telefooncentrale uit de cloud.

 

voip-bellen

Onze pakketten.

Er is altijd een abonnement dat bij je past.

Met de abonnementen van De Nederlandse Provider ben je overal optimaal bereikbaar. Met functies zoals een keuzemenu, welkomsttekst en openingstijden mis je nooit meer een gesprek van klant of collega.

VoIP bellen

€7.50

per maand

  • Een nieuwe telefooncentrale uit de cloud
  • Veel nieuwe functies zoals vast-mobiel-integratie
  • Koppel eenvoudig jouw CRM-pakket
  • Per maand opzegbaar

VoIP bellen - Onbeperkt

€15

per maand

  • Onbeperkt bellen
  • Een nieuwe telefooncentrale uit de cloud
  • Veel nieuwe functies zoals vast-mobiel-integratie
  • Koppel eenvoudig jouw CRM-pakket
  • Per maand opzegbaar

VoIP bellen - met toestel

€20

per maand

  • Nieuwe toestel
  • Onbeperkt bellen
  • Een nieuwe telefooncentrale uit de cloud
  • Veel nieuwe functies zoals vast-mobiel-integratie
  • Koppel eenvoudig jouw CRM-pakket
  • Per maand opzegbaar

Voordelen VoIP bellen.

Geen investering telefooncentrale

Je hoeft niet eenmalig te investeren in de aanschaf van een telefooncentrale.

Besparing op gesprekskosten
Je bespaart 20% tot 70% op je gesprekskosten. Vestigingen bellen onderling gratis.
Nieuwe functies
Voeg eenvoudig nieuwe functies toe, zoals vast-mobiel-integratie of een koppeling met je bedrijfssoftware.
Receptionistenpost
Hosted VoIP is voorzien van een receptionistenpost waarmee je de actuele beschikbaarheid van je collega’s ziet.
Doorschakeling bij calamiteiten
Bij calamiteiten kunnen oproepen direct worden omgeleid naar een uitwijklocatie of mobiel telefoonnummer.
Geen onderhoud
Je hebt geen onderhoudscontracten meer nodig voor je telefooncentrale.

Baanbrekende en innovatieve manier van samenwerken.

Eenvoudig bellen, chatten, vergaderen en bestanden delen in één omgeving: Hosted VoIP.

Met Hosted VoIP heb je de volledige controle over alle gesprekken op alle apparaten: op je vaste toestel, mobiele telefoon en softphone. Zo is het een fluitje van een cent om een groepsgesprek, chat of videogesprek met je collega’s op te zetten. Ook handig is de mogelijkheid om documenten en schermen te delen. Omdat wij jouw privacy belangrijk vinden staat al jouw data veilig opgeslagen op Nederlandse servers.

Eenvoudig overstappen naar DNP. Wij regelen het voor je.

Wij maken Telecom en IT weer ongewoon eenvoudig voor ondernemers.

  • intake

    Adviesgesprek met onze telefonie expert

  • images

    Vrijblijvende offerte binnen één uur

  • install

    Bij akkoord gaan wij meteen aan de slag

  • help

    DNP neemt de hele oplossing in beheer

Past-VoIP-bellen-bij-mij?

Past VoIP bellen bij mij?

Wil je bellen via VoIP als oplossing voor jouw zakelijke telefonie? Een goede keuze! Je betaalt geen hoge kosten meer. Daarnaast hoef je je over de beveiliging en betrouwbaarheid niet langer te bekommeren. En onze centrales groeien mee met jouw bedrijf.

Zo bieden wij een flexibele oplossing op maat voor iedere onderneming die op zoek is naar hulp bij zakelijke telefonie. Wil je meer weten over de mogelijkheden voor jouw bedrijf? Onze professionals staan je graag te woord. Neem gerust contact met ons op.

Hoe stap ik over naar VoIP bellen?

Voordat we de overstap voor je regelen, bespreken we je wensen en behoeften en krijg je binnen één werkdag een gepersonaliseerde offerte toegestuurd.

Wil je naar ons overstappen? Daar zijn we natuurlijk heel blij mee! Om alles zo goed en passend mogelijk te laten verlopen, nemen we eerst je wensen en behoeften door. Vind je het fijn dat er een collega bij je langskomt? Dan regelen we dat. Liever telefonisch contact of per mail? Ook helemaal goed. Wat jij het prettigst vindt. Op basis van het gesprek maken we een passende offerte voor je. Die ontvang je binnen één werkdag. Ga je daarmee akkoord? Dan kun je alles verder loslaten. Wij regelen de gehele installatie voor je.

Hoe-stap-ik-over-naar-VoIP-bellen?

Hoe-werkt-VoIP-bellen?

Hoe werkt VoIP bellen?

We hebben drie beveiligde datacenters. Hier draait jouw nieuwe telefooncentrale. Een extreem betrouwbare en veilige oplossing.

Je telefooncentrale is vervolgens via het internet verbonden met de toestellen op jouw kantoor. Deze is uitgerust met alle functies die je voor zakelijke telefonie nodig hebt. Mis je een functie? Dan kun je die zelf eenvoudig toevoegen via onze portal. Kom je er niet uit of heb je er geen tijd voor? Dan kunnen collega’s je altijd helpen.

Wat is VoIP?

VoIP is de afkorting voor ‘Voice over Internet Protocol’. Dit protocol zorgt ervoor dat er één uniforme methode is in de wereld voor het afleveren van telefoonverkeer – en andere unified communicatiediensten – via het internet. Er zijn in de loop van de jaren heel veel benamingen ontstaan voor VoIP, daarom hebben we onderaan de pagina alle benamingen voor VoIP verzameld.

 

Decennialang maakte je als ondernemer gebruik van het traditionele telefonienetwerk PSTN of ISDN. Sinds de eeuwwisseling is daar een aantrekkelijk alternatief voor gekomen: Voice over IP. Een telefonietechniek met oneindig veel mogelijkheden. Doordat deze telefoniedienst gebruik maakt van het bestaande internet heeft VoIP geen eigen infrastructuur nodig. Dat zorgt voor meer flexibiliteit en een kostenbesparing. Bij VoIP ben je niet meer afhankelijk van het NT1 kastje, ISRA-punt of ISDN-kabels. VoIP is een IP-dienst en loopt over dezelfde UTP-kabels of WiFi-verbinding als je computer, laptop of printer.

 

 

Hoe is VoIP ontstaan?

Het traditionele telefonienetwerk kennen we in Europa al sinds 1878. Vanaf dat moment werden berichten over grote afstand verstuurd via het telegram. In 1892 werd de eerste analoge telefonie in gebruik genomen, die zich in een snel tempo over de wereld verspreidde. Halverwege de 20e eeuw wordt eerst nog de digitale telefonietechniek ISDN in gebruik genomen, maar in 1974 wordt de eerste echte variant van VoIP ontwikkeld. Het duurt echter nog tot in de jaren 90 voordat commerciële organisaties VoIP-diensten ontwikkelen. En deze vinden pas na de millenniumwisseling pas serieus aftrek binnen het midden en kleinbedrijf. Rond 2015 heeft VoIP bellen echter de dominantie positie van ISDN voorbijgestreefd en inmiddels wordt er al gewerkt aan het uitfaseren van de huidige ISDN-telefonie.

Wat is het verschil tussen PSTN en VoIP?

Voorheen maakte men gebruik van elektromagnetische golfbewegingen die het stemgeluid transporteerden (PSTN of analoge telefonie). De VoIP-technologie maakt het mogelijk om spraak te versturen middels packet-switched protocollen. Digitale blokjes die de golfbeweging van stemgeluid nabootsen. VoIP verwerkt dus spraak naar kleine digitale pakketjes met labels, te vergelijken met een envelop. De spraakpakketjes worden door de envelop voorzien van afzendadres en bestemmingsadres. Zo kunnen deze pakketjes zelfstandig hun weg vinden naar de bestemming. Dit heeft twee enorme voordelen. Er kan veel meer informatie over dezelfde infrastructuur en mocht er een lijn uitvallen, worden de pakketjes via een alternatieve route geleid.

Alle benamingen voor VoIP

In de afgelopen jaren zijn er veel namen ontstaan voor VoIP die exact hetzelfde betekenen. Hieronder hebben we een overzicht voor je gemaakt:

 

 

IP Telefonie
VoIP bellen
Bellen via internet
Hosted VoIP
VoIP Telefonie
Cloud Telefonie
Hosted Voice
Managed Voice
Hosted Telefonie
Internet bellen
VoIP Zakelijk
Voice over IP

 

 

VoIP uitleggen aan de hand van het OSI-model?

Het internetverkeer is een internationaal gestandaardiseerd in het OSI-model. In dit model zijn 7 lagen beschreven waarover het internet plaatsvindt. Door deze standaarden kunnen apparaten van alle fabrikanten met elkaar communiceren.
7 – Applicatielaag – De laag waar je als gebruiker ziet in bijvoorbeeld Outlook of Chrome
6 – Presentatielaag – De laag die data in het juiste formaat zet en encryptie toepast
5 – Sessielaag – De laag waarin connecties tussen apparaten gelegd en onderhouden worden
4 – Transportlaag – De laag die ervoor zorgt dat het data-transport zonder fouten en verlies verloopt
3 – Netwerklaag – De laag die betaalt welke route de data aflegt
2 – Datalinklaag – De laag die het formaat van de data bepaalt tijdens transport
1 – Fysieke laag – De laag die de bits over de fysieke drager transporteert

 

Tijdlijn ontwikkeling van telefonie?

– 1878: het eerste elektronische communicatie apparaat
– 1892: het eerste – analoge – telefonie netwerk ontstaat
– 1948: het moderne digitale tijdperk breekt aan
– 1974: VoIP ontstaat
– 1983: eerste glasvezel telefoonlijn
– 1995: eerste VoIP software wordt vrijgegeven
– 2008: mobiele telefonie diensten groeien
– 2014: VoIP telefonie wordt dominante telefonie techniek

Waarom De Nederlandse Provider?

Volledig ontzorgd worden als het aankomt op zakelijke telefonie? Vele ondernemingen gingen je voor! Wij hebben dan ook jarenlange ervaring met het opleveren van VoIP bellen voor organisaties.

 

Je hoeft dus niet langer verder te zoeken naar een volledig werkende zakelijke telefonie-oplossing. Neem contact met ons op en we lopen samen door de online bestelling heen. Op die manier wordt er niets vergeten. Zijn we gereed? Dan komt onze monteur bij je langs om de installatie uit te voeren.

Gehele installatie door DNP

Van offerte tot en met de installatie van de dienst; wij ontfermen ons over alles.

Altijd een professional in de buurt

Onze telefonie-experts zitten door heel Nederland. Dat betekent dat er altijd iemand in jouw buurt is om je te helpen.

Geruisloze overstap

Bij ons kun je rekenen op een geruisloze overstap.